TUUUURKIET!

hej resfeber! det börjar närma sig! på fredag morgon lyfter vi från arlanda! ska bli så otroligt skönt att komma iväg. känns som att vi åker rätt vecka! packade det mesta igårkväll. men jag har massa kläder i tvätten som ska med, plus att jag ska låna lite kläder av sofia. väskan är redan full så jag lär få packa om den imorgon när jag har tvättat allting och fått hem kläderna från sofia! kommer ha på tok för mycket kläder med mig, men man måste ju kunna välja lite :-) förra gången hade jag 19/20 kilo med mig. plus att jag fick packa i grejer i joels väska. får välja bort lite kläder den här gången! man vill ju ha hem lite nytt också! :)

nu ska jag snart bort till sofia (: sen ska jag klippa joel när han kommer hem.
gjorde det sist också och blev riktigt nöjd. han med så nu är jag frisör här hemma! :)





TURKIET 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0