If you love two people at the same time, choose the second one, cause if you really loved the first one you wouldn’t have fallen for the second.

vilken toppen-dag! började dagen med ett gym-pass med joel. åkte sedan med joel fille hanna pontus och thomas och spelade lång-golf. vilket va första gången för mig. sjukt roligt var det och en tredje-plats är väl inte så illa pinkat för att va första gången? :) åkte med gänget sen och åt glass på halvas. nu sitter vi hemma jag och joel och ska äta kvällmat. lite sent, jag vet men kom hem för bara en liten stund sen.

det känns som om att det kommer bli en riktigt bra vecka! ledig imorgon, jobb på onsdag. slutar 15.00 och efter de drar jag och joel upp till stockholm och blir kvar över natten. om vi inte hittar nått bra flyg ner till london som passar med tider :) jag hoppas ju verkligen på london!

på lördag blir det coop-fest igen! :) utgång på de också! dom andra ska ta med pojk/flick-vän, men joel jobbar helg och kan inte hänga på.. tråkigt!

nae, nu ska vi äta! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0